Akcja promocyjna dla Gerbera
Marka Gerber – słynąca z artykułów spożywczych dla niemowląt i dzieci, wprowadzała nowy produkt do swojej oferty. Było to mleko w proszku przeznaczone dla dzieci do 3. roku życia. Flairtender został poproszony o jego promocję. Chodziło o stworzenie bezalkoholowych koktajli, opartych o modyfikowane mleko marki Gerber. W rezultacie powstało pięć drinków, z których – ostatecznie – zostało wybranych trzy.
Akcja promocyjna polegała na nietypowym i niecodziennym przedstawieniu nowego produktu dziennikarzom, zajmującym się tematyką zdrowia i porad dla mam. Miała ona także na celu zaprezentowanie zastosowania mleka modyfikowanego do tworzenia fantazyjnych koktajli, mogących stać się alternatywą dla dzieci nielubiących mleka w „naturalnej” postaci.
Cała akcja trwała 4 dni, na przestrzeni dwóch tygodni. Odbywała się na terenie Warszawy. Z nowym produktem i mlecznymi drinkami dotarliśmy do wielu wydawnictw: Agora (ul. Czerska 8/10), G+J (ul. Marynarska 15), Bauer (u. Motorowa 1) oraz Edipresse Polska (ul. Wiejska 19).
Nie ukrywamy, że pomysł z wykorzystaniem mleka modyfikowanego do stworzenia koktajli dla dzieci wszystkim przypadł do gustu. Uczestnicy spotkań zadawali mnóstwo pytań, dotyczących m.in. receptur oraz oczekiwali porad związanych z mieszaniem koktajli. Wszyscy jednogłośnie uznali, że koktajle bezalkoholowe to doskonały pomysł na „przemycenie” mleka lub owoców w postaci niezwykłego napoju, do którego dzieci – bez grymasów na twarzy – chętnie będą wracać.
Więcej zdjęć tego wydarzenia znajdziecie w galerii. Zachęcamy także do zapoznania się z naszą ofertą, dotyczącą promocji produktów spożywczych w zaskakujący i nietypowy sposób.